6 Eylül 2010 Pazartesi

Ya Gol Gol Değilse?


Bu maçı bir süre önce Ekşi Sözlük'te yazmıştım, blog formatına uygun bir biçimde buraya da taşıyayım dedim.

Zamanında çok konuşulan bir olay yaşanan karşılaşmaydı Göztepe-Kasımpaşa maçı. Aradan geçen 12 yıla rağmen o dakikalar hafızamda net yer etmekte. Lakin Göztepe'nin rakibini hatırlamıyordum ve maçı "Ben böyle böyle bir maç hatırlıyorum Abi" diyerekten bizzat Hasan Çelik'e sordum. o da çat diye söyledi.

90'ların son yıllarında 2. Lig maçlarını Trt verdiği için hiçbir maçı kaçırmazdım ve o zamanlar 2. Lig benim için çok önemliydi. Ve tam anlamıyla Hasan Çelik manyağıydım (Mustafa Kocabey'i de unutmayalım, vefasızlık yapmayalım). Hasan hangi takıma geçse o takımı tutuyordum o yıllar. Hasan'ı da zaten hep şampiyonluğa oynayan takımlar transfer ettiğinden heyecandan uzaklaşmıyordum.

Hasan Çelik 98 yazında Göztepe'ye transfer olmuştu. Göztepe'de onun dışında Ceyhun, Kurthan, Mustafa Özsöğüt, Şevket, Ali Nail, Remzi, Günal gibi önemli isimler vardı. Zaten sezon sonunda da play-off finalinde Rize'yi Hasan'ın attığı golle 1-0 yenmişlerdi ve 1. Lig'e yükselmişlerdi. Fazla uzatmadan maça döneyim.


Trt'nin yayınladığı maçta Göztepe evinde Kasımpaşa ile karşılaşıyordu (ben uzun yıllar rakibin Kasımpaşa olduğunu hatırlamasam da). Karşılaşma 1-1 devam ederken, oyuna 70. dakikada giren Hasan Çelik'in 78. dakikada attığı golle ortalık karışıyordu, çünkü gol gol değildi. Hasan'ın vuruşu auta gitmişti lakin ağların yırtık olduğunun zannedilmesiyle hakem golü vermişti. Biz tv'deki tekrarda tabii ki çok net bunu görebilmiştik. Kasımpaşalılar haklı olarak yoğun itirazda bulunmuşlardı fakat hakem Reha Biçici'nin kararı değişmiyordu. Maç da bu skorla bitiyordu.

Bu tarz olaylar/hatalar çok nadir yaşandığından maçın ardından da uzun süre gündemi işgal etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder