4 Eylül 2010 Cumartesi

Yorumsuz

8 yorum:

  1. Bizim Emre'de Zaman gazetesine Evet diyeceğini açıklamış..Yazık gerçekten..Hadi bunlar emekliye ayrıldı Emre'nin derdi neydi

    YanıtlaSil
  2. Ben şu ana kadar bir çok ülkede bir çok takımın ve oyuncularının ve taraftarlarının siyasi konularda fikirlerini toplumla paylaştığına tanık oldum.En basit örnekler St Pauli(Almanya) ve Livorno(italya).

    Neden futbolcuların fikirlerini söylerken "aa nasıl yapar bunu" gibi söylemlerle muhattab olduklarını anlamış değilim.

    Mazeret olarak da "milyonlarca taraftar" gibi geyiklere de katılmıyorum.
    Bizler adamların görüşüne katılmak zorunda değiliz ama görüşlerini açıklamalarına ya da "açıklama" yapmalarına saygı duymalıyız.

    Sadece futbolları beni ilgilendirir.Geriye kalan bütün hayatlarını saygıyla karşılarım.

    YanıtlaSil
  3. yedinci samuray: ben de senin gibi düşünüyorum. lakin orası miting alanı. başbakan konuşma yapıyor. suat kaya diyarbakırspor'un teknik direktörü. orada işi ne? hakan şükür'ün orada işi ne? akp'de bir görevleri olsa tamam.

    hakan her yerde ben evet vereceğim diyebilir ama orada olmasını anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. O zaman şöyle söyleyelim,mitinglerde konuşan parti liderlerinin(AKP;CHP,MHP...) boynundaki atkılar,kaşkollar,kendilerine armağan edilen formalar yıllardır neden hep var ?

    Orada olabilir. Adamların mesleklerini iyi yapıp yapmadıklarını eleştiririm.Futbolu seviyorum.
    Ama hangi partiyi sevdiğini oy verdiğini desteklediğini eleştirmem.
    Beni de ilgilendirmez.
    Bu konuları gündeme dahi getirmem.
    Bir Fenerbahçeli olarak Hakan Şükür ve Suat'a saygı duyarım.Futbol olarak.
    Ama siyasi olarak da kalkıp nerede durduklarının ve neden durduklarının peşine düşmem.

    Adana Demirspor Kulübü geçenlerde Livorno'yla maç yaptı.
    Neden ?
    Kardeş takım...Peki kardeşlikleri nereden geliyor ?
    Solcu olmaları vs vs...
    Yani bunlar ve bu tür durumlar saygıyla karşılanmalı.
    Anlatmak istediğim bu.

    YanıtlaSil
  5. Hakan Şükür'ü neden sevemediğimi hatırladım.

    YanıtlaSil
  6. kemalettin'imiz hepsine yeter

    YanıtlaSil
  7. Diyarbakırda Galatasaraylı çokmuş.Bir rivayet vardır,Abdullah Öcalan çok öncelerde Galatasaray maçları Statda izliyormuş diye:)

    YanıtlaSil
  8. 0-6 yaş grubu yorumlar baya çokmuş :)

    YanıtlaSil