18 Ekim 2010 Pazartesi

Servet Başkan


Galatasaray'ı Galatasaraylılar kadar takip etmeme imkan yok, doğal olarak bugün Servet'e kızıyorlarsa haklıdırlar diyebiliyorum sadece. Fakat bir sorum var...

Servet'i bizde de 3 yıl oynadığından artık mahallemizden biri gibi tanıyorum. Rijkaard onu istemiyordu, tam gidecekti, son anda kaldı. Üstüne Rijkaard'ı eleştirdi, tüm bunlara rağmen de formayı geri aldı. Bir tarafta Servet, bir tarafta tüm kariyeriyle Rijkaard, diğer yanda da Adnan Polat ve arkadaşları.

Bunun bizde olduğunu düşünmek istiyorum da, düşünemiyorum bile. Takım içinde çok daha önemli, hiçbir şartta vazgeçilemeyecek bir oyuncu olur, anlarım. Şu anki kadrodan Baros örneğin. Ama Adnan Polat, "Rijkaard'ın arkasındayız ve sözleşme imzalamak istiyoruz" demesine rağmen Servet'i hizaya sokamıyorsa veyahut gönderemiyorsa, sorun esasında Servet'te midir?

2 yorum:

  1. Düşüncelerime tercüman olmuşsunuz... Bunu idrak edemeyenlere şaşırıyorum. FR gitse ne olur, gitmese ne olur?

    YanıtlaSil
  2. Zico Fenerbahçe'de ilk antremana çıkıyor ve antreman sonundaki ilkicraatı ''Servet'i hemen gönderin'' oluyor.Bunun sebebi de gerek antremandaki teknik yetersizliği(Rijkaard'ın da bence takıldığı tek nokta bu)gerekse de antreman sırasında yedek takımda oynatılınca,Zico ile yaşadığı tatsızlık.Dediğiniz gibi de Servet konusunda Rijkaard ve GS'yi eleştirbileceğimiz tek nokta bu neşteri vuramamış olması.Sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil