14 Kasım 2010 Pazar

"Bu Maç Satılmadığı İçin Kazanamazlar"


Bu sözü dün maç sırasında Cnn Türk Spor Servisi Yöneticisi Barış Kuyucu yazmış Twitter'da. Bunun dışında "Bayramımız kutlu olsun :))) Güle güle yavrum güle güle. Fransız yıldızlara güle güle. Beyaz atalarını da paketlemiştik böyle :)))" yazmış. Şuradan okunabilir tüm yazdıkları..

Ercan Saatçi'ye yüklenildi ya hani "tamamen" haklı olarak zamanında. O klasik kahve, arkadaş muhabbeti yapmıştı, burada direkt bir spor servisi yöneticisi Fenerbahçe'nin maçları hep satın alarak kazandığını söylüyor. Diğer bir anlam daha çıkarılabilir, tuttuğu takım Gaziantepspor bundan önce hep maç satıyordu ve yeniliyordu.  Bence çok daha fazla konuşulması gerekir. Zamanında Melih Şabanoğlu da yazmıştı buna benzer bir şey ve tepkimi ortaya koymuştum.

Twitter'ın en sevdiğim yönlerinden biri de bu aslında. İnsanların, özellikle de ünlülerin gerçek yüzlerini ortaya koyuyor. Ne kadar samimiyetsiz olduklarını anlamamızı sağlıyor. Barış Kuyucu'yu ekranda gören birisi ne der? "Ne efendi, ne kibar bir adam. Güzel güzel konuşuyor, hayatında küfür bile etmemiştir, her takıma eşit mesafede, kimse hakkında kötü bir söz söylemez, futbolun gülen yüzü..." Haksız mıyım?

Sen bir spiker ve spor servisi yöneticisi olarak böyle bir şey söyleyemezsin arkadaşım. Söylüyorsan da aynısını televizyonda da söyleyeceksin -veyahut yazdığın yazıda- , biz de seni alkışlayacağız delikanlı adammış diye. Tamam yanlış düşünüyor ama çatır çatır ekranda da söylüyor, sözünün eriymiş diyeceğiz.

"Ben aslında öyle demek istememiştim, galibiyetin sevinciyle öyle yazmıştım, tüm Fenerbahçelilerden özür diliyorum, elbette maçları satın almıyorlar" gibi sözleri söylemesin boşuna bundan sonra hiç. Biz taraftar olarak kendisinin gerçek düşüncelerini öğrendik. Twitter'a da teşekkür ederim bunu görmemize fırsat sunduğu için.

2 yorum:

  1. Bu adam Antepli mi Fenerbahçeli mi anlayamadım, ne yazıyor, ne demek istiyor? "Antepliyim" diyor, sonra son milyon tane özüründe "takımıma kızdım da o yüzden, vik, vik, vik" diyor???

    YanıtlaSil
  2. orkun: fanatik antepli. hani o zaman onlar da şampiyonluk mücadelesi veriyordu ya, o yüzden öyle yazmış.

    YanıtlaSil