24 Ocak 2011 Pazartesi

35 Milyonluk Bir Overrated: Benzema


Son yıllarda en çok abartılan futbolculardan biri, belki de birincisi...

35 milyon euro bonservis bedeli ödedi onun için Real Madrid. Alındığı vakit de yazmıştım zaten Ekşi Sözlük'te Higuain kadar iyi olmadığını ve verilen bonservisin çok yüksek olduğunu...

Zaman beni haklı çıkardı, Higuain inanılmaz maçlar çıkarırken, Benzema da tam tersi kötüydü. Hatta Higuain'in sakatlanmasıyla Mourinho santrforsuz çıkmaya başladı maçlara, yönetime "ben golcü istiyorum" mesajı vermek için.

Biraz da abartarak İlhan Parlak = Benzema diyoruz, hadi canım oradan diyorlar. :) Benzema araya gayet iyi kaçıyor ofsayta yakalanmadan, aynı Güiza gibi. Ama gol vuruşları aynı derecede kötü, hatta daha da kötü. Ben hep eleştiriyorum, uzun zamandır takığım ya Benzema'ya, çok da geriye gitmeye gerek yok. Dün akşamki Mallorca maçında golü attı atmasına ama onun yerine başka bir üst düzey golcü olsaydı, maç en az 3 farkla biterdi. David Villa olsa şu takımda Higuain'in yokluğunda, Real Madrid'in maçlarının alt bitme olasılığı 0'a yakın...

14 milyon euro verdiğimiz Güiza'yı alay konusu -biraz da haklı olarak- edenler, onun 2.5 katı paraya alınan Benzema dökülürken neredeler diye sormak istiyorum...

3 yorum:

  1. o son cümle çok alakasız olmuş. güiza'ya verdiğimiz 14 milyon euro'ya acıyanlar benzema'ya verilen parayı da eleştirmek zorunda mı? ya da benzema'ya 35 milyon euro verilmesi, güiza'ya verilen 14 milyon euro'yu az para mı yapıyor?

    YanıtlaSil
  2. son zamanlarda acayip bir guiza sempatizanlığı seziyorum blogda, hayırdır? =))

    YanıtlaSil
  3. :)
    adam 35 liği alır çöpe atar tek kuruşu koymaz. ama fener ve guiza o 14ün altında kalır. Aynı beşiktaşımın tabatanın 8nin altında kaldığı gibi

    YanıtlaSil