27 Ocak 2011 Perşembe

BJK TV Rezaleti...


Öncelikle konunun tamamı şuradan okunabilir, ben az önceye kadar duymamıştım...

Özet geç diyenler için, geçtiğimiz günlerde Beşiktaş Televizyonu yeniden açıldı. BJK TV'nin stüdyolarının içinde bulunan camekanlı bölümde, bir boya kutusunun üzerine "Fenerbahçe'nin aldığı son kupadır" yazılmış. Yangın söndürücüsünün üzerine de "Fenerbahçe'nin son şampiyonluk kupası"...

Ben yorum yapmak istemiyorum, zaten yazacak bir şey de yok. Söz sizde...

Edit: Yorum bölümüne yazan arkadaşlar şöyle bir yazının ilave edildiğini söylüyorlar, paylaşayım dedim...

15 yorum:

  1. Ben bunun rezalet olduğunu düşünmüyorum. Her iş yerinde bu tip espriler yapılıyor. Orasının BJK TV olması bir şeyi değiştirmez bence. Değiştirmemeli. Eğer bunu TV'ye taşımıyorlarsa sorun yok bence...

    Biz de kendi iş yerimizde o gün klasik King - Kupa Almaz= Fenerbahçe esprisini yaptık :) Bu esprileri de yapmayacaksak rekabetin tadı yok vallaha :)

    YanıtlaSil
  2. bunu arkadaş arasında veyahut futbolla ilgisi olmayan bir kurumda yapabilirsin tabii ki. ama orası beşiktaş'ın resmi televizyonu. o zaman fenerbahçe tv'de de 8jk falan yazılsın... :)

    YanıtlaSil
  3. Bence yayınlanması söz konusu olmadığı sürece isteyen istediği yerde istediği espriyi kullanabilir, sıkıntı yok :)

    Goygoycunun birinin inşaatta kova sepet b*k püsür fotoğrafı çekip habercilik olayı diye yayınlaması Beşiktaş Kulübü'nü bağlamamalı.

    Off-the-record olduktan sonra isteyen istediğini söyleyebilir; Ercan Saatçi'de GS için "Nasıl s***k?" sualini sorup "ohoo *mına koyduk!" yanıtını alabilir. Sonuçta bunlar insanların kendi aralarında girdikleri diyaloglar; kimse yayınlansın diye yazıp, çizip söylemiyor bunları.

    Özetle, "herkesin hayatına kimse karışamaz" :D

    YanıtlaSil
  4. yazmadılarmı yazdılar cıne5 kanalı yaptı onu zaten :)ekrana gelmediyse sorun yok bence hepimiz yapıyoruz bu tür esprileri

    YanıtlaSil
  5. ben daha çok Bjk için üzülüyorum bu tür basit şeyleri çok yapıyorlar Fenerbahçe bunları aşmış bir klüp bence çok bunlara takmamak lazım .

    YanıtlaSil
  6. Emrecim, onceki sene Kadikoy'e yonetimin haberi dahilinde / hatta organizasyonunda binlerce siyah beyaz kopek ve kemik resimli balon sahaya atildiginda ya da yonetim organizasyonuyla maraton tribunun alt katinda "İt" yazildiginda bu rekabetin icindeki saygi unsuru ortadan kalkti. Taraftar her seyi yapabilir, yonetimler dikkatli olmalidir derim... Bunu Fenerbahce yonetimi yapmadi. Simdi su yukaridakinde olan biten en azindan komik... Kustahlik icermiyor. Ancak ayip. Ben bunu evimde yaparsam sadece komik olur, ayibi kalmaz. Sen evinde o balonlari yaparsan komik olmaz, ayip olur...

    Neticede maalesef o kapilar acildigi, acildigi ne kelime; kirildigi icin bu isin artik sonu yok.

    Benim tavrimi soracak olursan; inonu'de iki ya da uc yil once kapali'da uzerinde tum fenerbahceli efsanelerin -ridvandan leftere, ziya sengule - oldugu o unutulmaz pankartin tum tribunu gezmesiyle duygulanan rakibe saygiya inanan bir insanim. Ben bunu yaptirmazdim. Ama bu skandal midir? Bugun bu maalesef degil skandal, skandalcik bile degildir.

    YanıtlaSil
  7. tamamen makara amacıyla yapılmış, internette her yerde bu makaralar dönüyor zaten. kimi zaman fb'nin, kimi zaman bjk'nin, kimi zaman gs'nin aleyhine yapılıyor.

    fenerbahçe'nin resmi stadından bir kaç resim:

    http://1.bp.blogspot.com/_J76Yj3Bhu5Y/S9C_CQw9eZI/AAAAAAAABn4/99xERpPrvwI/s320/26099645578.jpg

    http://galeri.uludagsozluk.com/7/itaat-et_67869.jpg

    futbolla alakalı bir ortamda bunlar yapıldı, hem de kameraların önünde. kamera arkasında tamamen makara amacıyla yapılmış şeyler bu kadar rahatsız etmemeli. bize yapılsa gülüp geçerdim.

    YanıtlaSil
  8. bahsettiğin balon vs. olayında tamamen haklısın. %1 bile fenerbahçelilerin ağzını açma hakkı yok o noktada. çünkü dediğin gibi o balonlar yönetimin izni/haberi olmadan statta açılamazdı.

    ama şu da var ki, bu gibi konular gündeme getirilmeli ne olursa olsun. yani ben bunu beşiktaşlılar rezildir, biz çok iyiyiz vs. demek için yazmadım. sadece okumayanlar da görsün diye, ki benim de 1-2 saat öncesine kadar konudan haberim yoktu. gencfb.org'a girmeseydim de haberim olmayacaktı.

    neticede, orası beşiktaş'ın resmi televizyonunun katı ve fenerbahçe'yle alay edilmiş. bir taraftar istediği kadar alay edebilir, ama ben aziz yıldırım arda'ya lanlı lunlu konuşamaz derken bunu yazmazsam kendimi inkar etmiş olurum...

    YanıtlaSil
  9. tamamen makara amacıyla yapılmış, internette her yerde bu makaralar dönüyor zaten. kimi zaman fb'nin, kimi zaman bjk'nin, kimi zaman gs'nin aleyhine yapılıyor.

    fenerbahçe'nin resmi stadından bir kaç resim:

    http://1.bp.blogspot.com/_J76Yj3Bhu5Y/S9C_CQw9eZI/AAAAAAAABn4/99xERpPrvwI/s320/26099645578.jpg

    http://galeri.uludagsozluk.com/7/itaat-et_67869.jpg

    futbolla alakalı bir ortamda bunlar yapıldı, hem de kameraların önünde. kamera arkasında tamamen makara amacıyla yapılmış şeyler bu kadar rahatsız etmemeli. bize yapılsa gülüp geçerdim.

    YanıtlaSil
  10. Ben bunu skandal olarak görmüyorum hatta hiç birşey olarak görmüyorum.Görünce gülümsetiyor o kadar fakat daha ilerisi değil.Televizyon yayın olarak bunları verse skandal olur rakiple dalga olsa skandal olur fakat yayın arkasında ofisin herhangi bir yerinde duran boya kutularına kağıt yapıştırmanın kimseye bir zararı dokunmaz.

    Belkide görülen kağıtları fotoğrafı çeken şahıs yapıştırdı ve çekti belkide aklı evvel bir çaycının en alt katta yaptığı kendine göre bir espriydi.Bunların pek önemi yok birbirine saygı çerçevesi içinde laf atıp takılmadıktan sonra yemişim rekabetini.

    Yani kısaca demem o ki yayına verilmeyen ofiste insanların gülmek için yaptığı bir geyikten öte değildir.

    YanıtlaSil
  11. peki ercan saatçi'nin kamera arkasında söyledikleri için ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  12. Haber1903te bu konuyla ilgili yeni haber var,bi girip bakın derim..

    YanıtlaSil
  13. http://www.haber1903.com/iki-resim-arasindaki-farki-bulun_3_47994

    YanıtlaSil
  14. ercan saatçi kim abi? efsane bir futbolcu mu? lefter mi bu adam? kulüp yöneticisi mi? fenerbahçeli bir spor yazarı(!) sizin için değerli belki o adam da başkaları için ne kadar değerli. lefter, can vs.'ye saygımız derin o ayrı mesele.

    bakkal hasan'ın küfür etmesiyle ercan saatçi'nin küfür etmesi arasında fark gören bıraksın bence futbol izlemeyi.

    eğer o küfürler tv'ye yansıtılsaydı, rezalet olurdu. diğer türlü, kamera arkasında küfür etmesiyle kahvehanede küfür etmesinin bir farkı yok. bir etkisi de yok. özel hayat bir yerde. he dersin geçersin.

    YanıtlaSil
  15. Bu haberi ilk yayınlayan habertürktü.
    http://www.haber1903.com/iki-resim-arasindaki-farki-bulun_3_47994
    haber1903'ün bjk tv ziyaretinde çekilen fotolara benzer fotolar çekmeye çalışmışlar.

    http://www.haber1903.com/CMSFiles/image/BJKTV/HABER1903_BJKTV.jpg

    YanıtlaSil