25 Ocak 2011 Salı

Caner&Santos İkilisi


Hem Caner, hem de Andre Santos gayet iyi futbolcular. Ama ikisi de özhakiki sol bek değiller. Andre Santos da, Caner de sol açık diye tabir edilen mevkide oynayacaklarsa kabul, forma savaşına girerler diğer oyuncularla. Zaten geldiğinden beri Andre Santos'un tuhaf bir futbolcu olduğunu, Alex'in mevkisinde sol bekte olduğundan daha yararlı olabileceğini söylüyorum. (bizde değil tabii ki ama koy bir Anadolu takımının forvet arkasına, döktürmezse özür dilerim herkesden)

Bizde Gökhan Gönül gibi uçup giden bir sağ bek varken, sol bekimiz daha dengeli olmalı. Ben de isterim iki bekimizin de maç boyu defalarca gidip gelmesini ama FM oynamıyoruz burada.

Bu yazıyı yazma sebebime gelince... Önümüzde çok kritik bir Trabzonspor maçı var. Farkı 4'e indirip her şeye yeniden başlayabiliriz. Aykut Kocaman'a olan desteğimi, beni Twitter'dan, blog'dan vs. takip eden herkes bilir. Yaptığı ve kabul ettiği hatalara rağmen onu hiç sert bir şekilde eleştirmedim, zaten eleştiremem de. Ama Trabzon maçını hangisi oynar bilmiyorum ama sol bekimizin yaptığı hatalarla kaybedersek Aykut Hoca'yla bozuşuruz...

Sol bek ve Cristian-Selçuk'un bölgesine takviye yapılması gerektiğini kendisi de biliyor, zaten bunu ekranlarda da açıkladı. Oyuncularla anlaşılsaydı şimdi yeni sol bek oynuyordu belki de. Fakat bir şekilde anlaşılamadı, transfer sezonunun bitmesine 1 haftaya yakın bir süre var. Sonradan en çok Aykut Hoca pişman olur transferi yapmadığı takdirde...

Sakat makat, Uğur Boral oynasın -şu an takımdan ayrı çalıştığını biliyorum- daha iyi Andre Santos ve Caner'in yerine Trabzonspor maçında. Özellikle de Yattara sağ açıkta oynayacaksa. Önüne de defansif yönü kuvvetli Mehmet Topuz'u koyarız ve şu ankinden daha az sorun yaşarız defansif anlamla sol kanatta. Ya da Mehmet Topuz oynasın sol bekte, önünde de Özer...

Gönlümdeki sol bek adayı işe aşağıda... Belki gelmek istemez, Roma'da banko oynuyor sonuçta. İlla da o olsun demiyorum zaten. Ama hırslı, defans-ofans dengesini kurabilen, şutları, frikikleri ve taç atışları herkes tarafından bilinen, kariyeri belli bir oyuncu. O olmasa bile onun bir alt seviyesinde bir sol beke de razıyım. Vederson'dan yeterince memnun değildim ama kalsaydı banko yazardım 11'e...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder