20 Ocak 2011 Perşembe

Yeniden...



Takip edenlerin bildiği gibi, blog'a yazmayı bir süre önce bırakmıştım. 20 Kasım'da yazmışım en son, tam 2 ay geçmiş üzerinden. Bir daha yazmayacağımı da söylemiştim -ki daha dün akşama kadar da kararımın arkasındaydım- ama son okuduğum romandaki bir paragraf beni çok etkiledi...

Neden bıraktığım, neden yeniden başladığım, hayatımda olup bitenler vs. ile ilgili sayfalar dolusu şey yazabilir(d)im buraya ama sanırım anca bir günlüğe yazılabileceğim şeyler bunlar. Ki günlükle de işim olmaz...

Kısaca, eskiden olduğu gibi beni takip eden 3-5 kişiye fikirlerimi, bildiklerimi, izlediklerimi aktarmayı kendi çapımda sürdüreceğim.

Sevgiler...

Not: Baktım da böyle çok ciddi bir yazı olmuş. Merak eden olursa önemli bir şey olmadığını söyleyeyim, aslında reelde bu yazıdakinin tam tersine hiç de fazlasıyla ciddi olan adamlardan biri değilimdir... :)

7 yorum:

  1. hoş geldin sefalar getirdin, özlemiştik:))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin. Severek takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. bugün öylesine bakayım dedim kapalı olduğunu bile bile.Hoşgeldin....

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim hepinize arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  5. ben de 1 ay sonra bi kontrol edeyim dedim. fbli olmamama rağmen sevindim tekrar açtığına blogu.

    YanıtlaSil