19 Şubat 2011 Cumartesi

Cumartesi Maçları...


Freiburg-Wolfsburg: Yeni transferler, hoca değişimi derken, Wolfsburg hala çıkışa geçemedi... Geçen hafta da evlerinde Hamburg'a yenildiler. Artık çıkışa geçme zamanı. Ne olursa olsun bu maçtan en azından 1 puan alacaklarını düşünüyorum. (3 maçtır kaybediyorlar ve gol atamıyorlar) Diego da oynayacak ve 0-2'yi garanti görüyorum.

Bursa-Gaziantep: Deplasman ekibi son haftalarda aldığı güzel sonuçlarla -özellikle Galatasaray'a karşı- daha rahat... Elbette Bursaspor'u zorlayacaklardır ama Bursa evinde öyle veya böyle galip gelmesini biliyor. Üstelik Fenerbahçe İnönü'ye gidiyor, Trabzonspor da Manisa deplasmanına. Kazanırlarsa büyük avantaj yakalayacaklar. İstatiklere baktığımızda, Gaziantepspor'un deplasmanda oynadığı 11 maçta sadece 6 gol yediğini görüyoruz. Alt oynamak bence daha mantıklı. 1-0'lık Bursa galibiyeti de önerebilirim skor oynayacaklara.

Gençlerbirliği-Karabük: Geçen hafta Karabük evinde Kasımpaşa ile karşılaştı ve ben buradan Kasımpaşa'nın haftanın sürprizini gerçekleştirebileceğini yazmıştım Emenike sakatlığı yüzünden oynamazsa. Dediğim de oldu... Bu maça ise direkt 0 veriyorum... Gençlerbirliği güvendiğim bir takım değil evinde oynasa da...

Manchester United-Crawley: Beni bu tarz maçlarda Sir Alex Ferguson çok üzmüştür geçtiğimiz yıllarda. Yeminliyim Man Utd'ye oynamamaya alt lig takımlarıyla karşılaşırken... Genelde yedeğin de yedeği oyuncuları oynatıyor Ferguson ve kendilerini pek sıkmıyorlar. Bu maçta 2 handikap verilmiş ve ben 0-2 oynayacağım. Man Utd. kazanamaz demiyorum ama öyle 3-4 fark ve daha fazlasını yakalamalarını da beklemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder