15 Şubat 2011 Salı

Uzaklarda Arama...


Yapılan bunca kaliteli transfere rağmen Beşiktaş'ın neden zirveden bu kadar uzakta olduğu konuşuluyor ya... Çok da uzağa gitmeye gerek yok. Resmi siteyi açın, en üste bakın. 9 ismin fotoğrafı konulmuş.

- Guti. Beşiktaş'a bu sezon başı geldi.
- Hilbert. O da aynı şekilde.
- Ricardo Quaresma. Guti ve Hilbert gibi sezon başı transfer edildi.
- Ersan Adem Gülüm. Yukarıdaki 3'lüden farkı yok.
- Schuster. Sezon başı takımın başına geçti, belki de olası bir Fenerbahçe mağlubiyeti ve Dinamo Kiev maçlarının ardından ülkesine dönecek.
- Manuel Fernandes. Geleli daha 1.5 ay olmadı.
- Almeida. Aynı şekilde...
- Simao. O da aynı.
- Ve son olarak Allen Iverson. Şimdiden ülkesine döndü bile rahatsızlığı yüzünden. Döner mi bilinmez.

Sen resmi sitenin baş köşesine bu 9 ismi koyarsan, imkanı yok başarılı olmanın. Nerede Metin-Ali-Feyyaz üçlüsü? Nerede Şifo, Sergen, İlhan Mansız, Tayfur? Nerede Süleyman Seba? Nerede İbrahim Üzülmez, Nihat, Toraman ve yıllardır Beşiktaş'ta oynayan diğer futbolcular? Nobre, Bobo, Beşiktaş'ın geleceği denilen Necip... Dün kulüpten kovulan İbrahim Üzülmez, "ben 11 yıldır bu kulüpte oynuyorum, 1.5 ay önce gelen adamı koymuşlar, beni koymamışlar..." demez mi?

Transfer şampiyonuyum demek istiyorsan tamamdır... Ama hep bahsedilen "duruş" var ya, bu banner'la yakından uzaktan alakası yok..

Barcelona'nın sitesini açtığında karşına ne çıkıyor? Bütün futbolcular bir arada... Messi'sinden en az oynayanına. Onlar bilmiyorlar mı Messi, Villa, Xavi'yi ayrı koymayı? Başarının sırrını sen hala 4-3-3, 3-5-8'de aramaya devam et...

9 yorum:

  1. "Nerede İbrahim Üzülmez.." sorusu şu yazının zamanlamasıyla beraber çok ironik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. beşiktaşlıyım. Bu resimden çok rahatsızlık duyuyordum. Bunun bir fenerbahçe blogunda yer bulması üzüntümü daha da artırdı. SEbayı, maf'ı şifoyu geçtim, yönetimin kendi döneminde çifte kupalı sezondan bile tek bir oyuncunun o kareye girmemesi en azından çok büyük ayıptır.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, umarım ders alması gerekenlerin yolu bu blogdan geçer...

    YanıtlaSil
  4. Bravo kardeşim. Mükemmel bir tespit. Ulan şu iboyu alsakmı sol bek'e beee :) Deli ibonun futbolunu beğeniyorum. Yeminle Caner ve Santos u sırtına alır oynar ve o deli gibi bindirmeleri yine yapar..

    Rüştü yavşağı gitmedimi orayan deli ibo niye gelmesin...

    YanıtlaSil
  5. Normalde rakiplerden gelen eleştiriler yüzümü düşürüyor, canımı feci sıkıyor. Ancak bu yazı için az bile yazmışsınız diyorum. Ortada resmen buldumcukları oynayan bir takım var ve taraftarı da aynı saçmalığa ortak oluyor. Daha dün Fink'i sırtımıza alırken bugün yer yok gerekçesiyle gönderen yönetimden önce taraftardır. Aynı şekilde kaptanın gidişini İsmail'e yer açıldı diye ohh olsun diyerek sevinen yine taraftardır. Benim artık midem bulandı Beşiktaş yönetimi ve taraftarından. Fenerbahçe'nin duruşu ve politikası olan bütün sığlıkları artık kendi takımım ve taraftarında görür olmaktan büyük üzüntü duyuyorum(bu cümlem genellemedir. Gerçek FB'lilerin bile nefret ettiğini düşünüyorum Antu ve Yıldırım zihniyetinden). Şimdi bizde aynı politikanın esiri olduk. Farkımız kalmadığı gibi, hazımsızlık yüzünden iyice antipatik olduk. Lafı uzatmayayım, yazınızdan memnun kaldım. Elleriniz ve fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. doğru dedin fenerli. utanıyordum o resimden zaten, birkaç aydır orada. bu kadar akıl tutulması olamaz. yönetim, forza, çarşı hepsi transfer sarhoşu.

    YanıtlaSil
  7. doğru dedin fenerli. utanıyordum o resimden zaten, birkaç aydır orada. bu kadar akıl tutulması olamaz. yönetim, forza, çarşı hepsi transfer sarhoşu.

    YanıtlaSil
  8. beşiktaşlıyım ama bu yazının altına imzamı atarım. bu resmi sitede yapılanın adı "görgüsüzlük"tür. beşiktaş bir "takım"dır. evet bazı oyuncuları çok kaliteli olabilir, ama resmi sitede diğer oyuncuların emeği hiçe sayılarak bu görgüsüzlük yapılmamalıydı. basketbol takımında sadece iverson mu var? ne oynadı da takım arkadaşlarından farklı olarak kendine o karede yer bulmayı hak etti acaba? neyse sözün özü beşiktaşlı dediğin başarıyı da başarısızlığı da sindirebilmeli.

    YanıtlaSil