15 Nisan 2011 Cuma

Haftanın Kuponu

Betsson oranı 10.09...


Real Madrid-Barcelona: Barcelona'dan fark yedikleri maçtan beri Mourinho rüyasında bile bu maçı düşünüyordur. Puan farkı ve önümüzdeki maçları da düşünerek Guardiola futbolcularından kendilerini aşırı derecede sıkmalarını istemez. Ne de olsa 3 El Clasico daha var... Ben bu maça 1 veya 0 oynadım. Mourinho  ne yapar eder bu maçta yenilmez...

Fenerbahçe-Gaziantepspor: Tek korkum sezon sonunda almamızı istediğim tek Türk futbolcu olan Cenk Tosun... Çok büyük yetenek. Sezonun başında yaşadığımız kayıplar yüzünden şimdi berabere kalma lüksümüz bile yok. Bu maç bu kadrolarla ilk yarıda oynansa sürprize gidip Gaziantep galibiyeti deneyebilirdim ama özellikle Beşiktaş karşısındaki Antep'i gördükten sonra Fenerbahçe kazanır demek en mantıklısı...

Wolfsburg-St. Pauli: Wolfsburg bu maçı kazanamazsa, çok büyük bir ihtimal küme düşecek... Ki zaten kazansa bile durum çok sıkıntılı. St. Pauli de yenilmemek için büyük efor sarfedecektir, onlar da kümede kalma mücadelesi veriyorlar ama son 5 maçlarını kaybettiler. Bu sezon son defa Wolfsburg'a oynuyorum, bu maçı da kazanamazsanız unfollow'a basarım!

Dortmund-Freiburg: Dortmund haftalardır yaşadığı puan kayıplarıyla, güle oynaya kazanacağı şampiyonluğu sıkıntıya soktu. Hala Leverkusen'in 5 puan önündeler ve ben geçileceklerine ihtimal vermiyorum ama bu maçta da yaşayacakları puan kaybı, Leverkusen'i iyice yarışın içine sokacak. (Tabii ki onların da kazanması halinde. Deplasmanda B. Münih'le oynayacaklar, 5 maçtır kazandıklarını da ekleyeyim) Son 5 maçtaki 7 puan kayba rağmen alt-üste girmeden Dortmund...

Trabzonspor-Bursaspor: İlk yarıdaki Trabzonspor'la şu anki Bursaspor karşılaşsa, hiç düşünmem Trabzonspor'a oynardım. Ama 2. yarının başından beri Trabzonspor pek de öyle ahım şahım bir futbol oynamıyor. Geçen senenin şampiyon hocası Ertuğrul Sağlam, bu maçta en azından 1 puanı alarak, "Şampiyonluk yarışından koptuk ama şampiyonu biz belirledik" demek isteyecektir... Kenny Miller ve Trabzonspor'un iç sahada yaşadığı puan kayıpları faktörleriyle de 0-2...

Not: Ben bu kuponu aynen bu şekilde oynadım ve biraz yüklü girdim... Tutmazsa en az 1 ay bahis falan oynamak yok. :)

2 yorum:

  1. Sanki biraz duygusal oynamışın gibi geldi bana. Anladık fenerlisin de trabzon puan kaybetmez gibi. Örnek beşiktaş-trabzon örnek galatasaray-trabzon. yenildik diye göbek atıyorlardı. Sanırım bu maçta aynı maçlardan biri. Geçen yılın diyeti ödenecek bence.

    YanıtlaSil
  2. Trabzon'un berabere kalmasını bende bekliyorum. Hatta bir de kehanet atayım ortaya, Eskişehir'e de yenilecekler.

    YanıtlaSil