23 Mayıs 2011 Pazartesi

Volkan'ın Yediği Goller


Edit: Sanırım benim daha önce yazdıklarımın hiçbirini okumamış, dolayısıyla Volkan sevgimi/hayranlığımı bilmeyen bir yurdum genci, mail atmış saat 21:15 sularında... (okumamış olması gayet normal) Ona gayet uzun bir cevap yazdım ama kısa bir özet de buraya geçeyim. Esasında bu postu sadece Ahmet Çakar-Erman Toroğlu ikilisinin -özellikle de Ahmet Çakar'ın- geçen sezon kalecilerle ilgili yaptığı açıklamalar hakkında yazacaktım. Çünkü aynı Ahmet Çakar, bu sezon Aziz Yıldırım veya bir başkasından korktuğundan mıdır, yoksa başka avantaları olduğundan mıdır bilemiyorum, dün Korcan'ın yediği hatalı golün ardından ağzını açmadı. Bu da benim kafamın tasını attırdı. Ahmet Çakar dün akşam da Korcan'a Leo Franco, Murat Şahin vs. muamelesi yapsaydı, "Adam gündemde kalıp milyarları götürebilmek için bu yollara başvuruyor, onu böyle kabul etmek lazım, en azından hep aynı şeyi savunuyor/iddia ediyor" der geçerdim. Ama bundan 1 sene önce Galatasaray'ın kalecisi Leo Franco'nun Selçuk'tan yediği golde kıyametleri koparan da, Murat Şahin'in sinirini bozan da Ahmet Çakar'dı. Korcan tam da şampiyonluk maçında böylesine önemli bir hata yapıyor, ama Ahmet Çakar-Erman Toroğlu ikilisi susuyordu. Bitime haftalar varken, üstelik bir derbide yenilen golden sonra kaleci hakkında 2 saatten fazla konuşan Ahmet Çakar'ın, Korcan'ın golünün üstünde durmaması normal miydi? İkide bir "Türk futbolunda dönenleri açıklasam kimse sokağa çıkamaz" diyen Ahmet Hoca -ki bir zamanlar kendisine hayrandım- Korcan'ın hatası ile ilgili neden 5.5 saat program yapmadığını açıklayana dek, benim için tamamen bitmiştir... Alex ve Gökhan Gönül'le birlikte ayrı bir yere koyduğum Volkan'ı bu posta alet ettiğim için de kendisinden özür dilerim. 3 değil 13 yese, zerre kızmazdım, istesem de kızamazdım...
-------------------------------------------------------------------
Volkan Demirel... Kalitesini kimse tartışmaz. Bu ülkenin Rüştü'den sonra yetiştirdiği en iyi kaleci. (Trabzonspor'lu Onur geçebilir onu, o ayrı konu)

Kasım 2009'da Kasımpaşa maçında yaptığı çok büyük hatadan sonra muhteşem bir performansın altına imza attı. İnanılmaz oynadı. Kurtardığı penaltılar, yaptığı harika kurtarışlar vs. vs. Geçen sene o olmasa son maça kadar gidemezdik, bu sene de önemli bir hatasını hatırlamıyorum.

Aynı Volkan... Son haftalarda, ligi 24 puanla 16. sırada tamamlayıp küme düşen Buca'dan 3 gol yedi. Aynı şekilde 15. Sivasspor'dan da 3 gol yedi. Dün uzaktan ne varsa içeri aldı. Erman Kılıç bir güzel geçirdi.

Zamanında Leo Franco'nun, Murat Şahin'in, Serkan Kırıntılı'nın yediği gollerin araştırılmasını isteyenler oldu. Başta Ahmet Çakar... En doğal hakları tamam. Gerçi nedense dün Korcan'ın golüyle ilgili ağzını açamadı ya... O da farklı bir yazıda uzun uzun tartışılmalı.

Ben de Volkan'ın yediği gollerin araştırılmasını istiyorum. Harikalar yaratan Volkan'ın, 15. ve 16. takımlardan, ligin son maçlarında toplam 6 gol yemesi normal mi? Belki de Volkan'a çantalar gelmiştir. Kim bilir ki? Volkan'ın, eşinin, anne-babasının, 1. dereceden tüm yakınlarının hesapları kontrol edilmeli.

Aramızda avukatlar varsa, bu konuya hassasiyet göstersinler lütfen. Şimdiden teşekkürler.

1 yorum:

  1. 3 Temmuzdan once yazmissin. Dikkat etmemistim. Enteresan tabi : )

    YanıtlaSil