4 Temmuz 2011 Pazartesi

Dünden Beri İçimden Geçenler...

Diyelim ki... Aykut Kocaman Fenerbahçe'nin başkanı. Alex de teknik direktör. Fenerbahçe yine bu sezonki gibi ikinci yarıda coşarak 82 puanla şampiyon oluyor. Ve yine dünkü gibi başkan, yöneticiler şike yapmak ve teşvik primi vermekten dolayı gözaltına alınıyor... Böyle bir durumda en ağır tepkiyi koyan ben olurdum... Çünkü ikisine de sonuna kadar güveniyorum. Bu olay güven ve inanç meselesi... Tamam, %0.001 gibi bir acaba payı kalırdı aklımda ama dün Kadıköy'de stadın önünde yapılan protesto yürüyüşüne kocaman bayrağımı alıp koştura koştura giderdim... Sayfalarca yazı yazardım durumla ilgili. Bu bir...

***

Uzatmaya gerek yok. Tek bir soru Fenerbahçeli arkadaşlara... Bu olayın gündeme gelmediğini varsayalım. 13.5 yıldır Fenerbahçe başkanı olan Aziz Yıldırım'ı artık futbolla fazla ilgisi olmayan insanlar bile iyi tanıyor. Aziz Yıldırım'ın iyi bir insan olduğuna inanıyor musunuz? İnanıyorum diyenle tartışacak bir şey yok. Ama ben hiç de öyle düşünmüyorum. Aykut Kocaman ve Alex Fenerbahçe'nin nasıl temiz, iyi yüzüyse, Aziz Yıldırım da Fenerbahçe'nin kötü ve kirli yüzüdür. İnsanları iyiler, kötüler; temizler, pisliğe batanlar; dürüstler, çıkarı için her şeyi yapabilecekler olarak ikiye ayırabiliriz. Aziz Yıldırım'ın hangi tarafta olduğuna siz karar verin. Bu iki...

***

Aziz Yıldırım'ın kötü bir insan olduğunu düşünmem -ki bilen bilir nefret ederim kendisinden- elbette dün sabahtan beri kendisinin yaptığı iddia edilen şeyleri yaptığı anlamına gelmiyor. Bu konularla çok yakından ilgilenen bir spor yazarının bana söylediği kadarıyla bu noktadan sonra Aziz Yıldırım'ın tamamen aklanması milyonda bir ihtimal ama hadi o bir ihtimali düşünelim. Tertemiz de olabilir. İddialar doğrultusunda konuşuyoruz neticede. Tekrardan söylüyorum, bir kez olsun Aziz Yıldırım şunları şunları yapmıştır diye bir söz çıkmadı ağzımdan.

Fakat üzgünüm ki, Aziz Yıldırım'ın yanına "teşvik-şike" kelimeleri geldiğinde, çok da tuhaf gelmiyor insana. Benim ve bir grup insanın böyle düşünmesine yol açan da Aziz Yıldırım'ın ta kendisi...

***

Konuşulan maçlarda teşvik primi verilmiş olabilir. Fakat şike bana çok da inandırıcı gelmedi Korcan'ın yediği gol dışında. (İddia edilen her maçı 2 kez izlemiştim) Ve şampiyonluktan sonra şu yazıyı yazdım. Ahmet Çakar'ın Korcan'ın yediği golde neden ağzını açamadığını sorgulamıştım.

Ek olarak, Aynı Fenerbahçe'nin Trabzonspor'u, Galatasaray'ı ve Beşiktaş'ı da yendiğini unutmayalım.

***

Türk futbolunun temiz olduğunu düşünen insanlarla tanışıyorum, onların saflıklarına seviniyorum ama... Bu ülkede her takım teşvik vermiştir, şike yapmaya yeltinmiştir/yapmıştır. Yapamayan ise imkanı olmadığından, şartlar oluşmadığından yap(a)mamıştır. Bu benim düşüncem. Eminim ki artık bu işin "kaşarı" olanların %99'u da benim gibi düşünüyordur. Yahu daha geçen sene Gökmen Özdenak kendi ağzıyla söyledi yıllar önce bilerek Fenerbahçe'ye gol atmadığını, maç öncesi puanları paylaştıklarını. Siz hala neden bahsediyorsunuz?

***

Aziz Yıldırım yüzünden şu 13-14 yıllık sürede bir sürü Fenerbahçe arkadaşımla aram bozuldu... Neticede hepimiz Fenerbahçeliyiz ama olmuyor. Aziz Yıldırım diyelim ki bu suçlamalardan tamamen aklanarak çıktı, bu tertemiz bir insan olduğu, hiçbir şey yapmadığı anlamına mı gelecek? (Genelden bahsediyorum, geçen 13 yıllık süreden) Yani Aziz Yıldırım belki bundan önce bir şeyler yapmıştır yakalanmamıştır da, bu sefer suçsuzdur... Nereden biliyorsun? Çok uzaklara gitmeye gerek yok, ben bir Fenerbahçeli olarak, Cihan Oskay'ın 2001 yılındaki şampiyonluklarla ilgili açıklamalarına inanmıştım. Oktay Derelioğlu vs. birkaç futbolcuya verilen teşvik primi hani... The Godfather Part II'yi çoğunluk izlemiştir. Michael Corleone, yaptığı onca şeye rağmen mahkemede aklanır. Yancısı Tom Hagen vs.'yle birlikte. Frank Pentangeli'yi unutmayın...

***

Olan iktidar ve başkan yalakası olmayan taraftara, harika bir sezon geçiren Alex'e, Gökhan Gönül'e ve birkaç futbolcuya, pek tabii ki Aykut Kocaman'a oldu. Alex çıkıp da, "Benim hiçbir şeyden haberim yok, ben gollerimi takır takır attım, 34 yaşında 28 gol atmak kolay mı, şampiyonluğun kahramanıyım, benim suçum ne?" dese haklı mı, haksız mı?

***

Tek isteğim, tertemiz Fenerbahçe. Yahu çok mu şey istiyorum?

***

Ama şu da var... İnsanların %90'ı, arkadaş sohbetinde, şikeye hayır demez... Kimse olayı öğrenemeyecek olsa... Ve son maçı satın alıp şampiyon alma ihtimalin varsa, normalde ahlaktan girip, etikten çıkan insanların çoğu "Şampiyonluk gelsin de, nasıl gelirse gelsin" anlayışına yenik düşüyor. Bir bakıma da şeytana... E insanlar böyle düşünüyorsa, ne denebilir ki? Birçok normalde çok iyi insandır dediğim insan, gider çantayı kendi götürür vallahi...

***

Tamam, "E ama rakiplerimiz neden araştırılmıyor, tek suçlu biz miyiz?" diyen Fenerbahçeliler de haklı. Haklı ama... Bu işin öncesi sonrası yok. Kabak bizim başımıza patladı. Ve önemli olan Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'yi şikeye bulaştırıp bulaştırmadığı. Birkaç paragraf üstte yazdığım gibi her kulübün bu işlere karıştığını düşünüyorum, aklıma bir çırpıda gelen bir sürü de maç var, Alaaddin Çakıcı'dan girip Mehmet Ağar'dan çıkarız, ordan Sinan Engin'e pas verip Sedat Peker'e, Mehmet Ali Yılmaz'a, Ali İpek'e ve Haluk Ulusoy'a selam çakarız fakat şu an neden ilk bizim araştırıldığımızın benim için önemi yok açıkçası. Yoksa bunun sonu gelmez. Bir sik de düzelmez affedersiniz... Ben eminim ki, şu an bizim hakkımızda en ufak bir suçlama olmasaydı, yerimizde Galatasaray veya Beşiktaş olsaydı, milyonlarca taraftar yer değiştirmiş olacaktı ve fikirler 180 derece değişecekti.

Elbette ben de isterim geriye dönük yüzlerce maçın tek tek araştırılmasını, Fenerbahçe'den Galatasaray'a, Eyüpspor'dan Çatladıkapıspor'a kadar hangi takım hata/yanlış yaptıysa ceza almasını... Daha net nasıl söylerim ki... Alex ve Aykut Kocaman yapsın şu işi, 20 yıl hapis yatsınlar ses çıkarmam. Acayip üzülürüm ikisini de deli gibi sevdiğim için ama kirli futbol sizin, gerekirse 3. lig'de oynamak benim...

***

Ben utanacak bir şey yapmadım... Dolayısıyla zerre de utanmıyorum durumdan dolayı. Formamı giyerek işe gittim bugün ve görevimi de yaptım. Eğer söylenenler yapılmışsa, Aziz Yıldırım ömür boyu hapis yatsın, Fenerbahçe de küme düşsün. Yeter ki cezamızı çekmiş olalım. Bu sene Şampiyonlar Ligi'ne direkt katılacağımız halde imkanlar el vermediğinden dolayı kombine alamayan ben, temizleşme yolunda adım atan Fenerbahçe'nin 2. lig'deki minumum 20 maçına giderim... Gitmezsem de adam değilim, bunu hatırlatırsınız...

***

Son olarak... İstediğim Fenerbahçe'ye kavuşabilmem için Aziz Yıldırım ve saz arkadaşlarının Fenerbahçe'den uzaklaşması gerekiyordu... Bu şekilde olmasını hiç istemezdim fakat uzun vadede Fenerbahçe ve Fenerbahçeliler karlı çıkacağından/mutlu olacağından, sevindim bile diyebilirim ve dünden beri yüzümde şapşal bir ifade var.


20 yorum:

  1. bu konuda bir algi yanlisi var bana gore. su an suclanan insanlar mac yayinlarinin yorumlanmasi uzerine federasyon sorusturmasindan gecmiyorlar. ortada ciddi suclamalar var ki elde birsey olmadan kolayca boyle bir operasyon yapilmamasi lazim. dolayisiyla gecmise yonelik arastirmalar yapilsin kesinlikle katiliyorum. temizlensin ne kadar pislik varsa arinsin bu oyundan. ancak gecmise yonelik kanitlara ulasmakta ciddi sorunlar olacagini ve verimli olamayacagini da dusunuyorum. dedigim gibi maci yorumlayip sike var bu macta dememek lazim ortada ya itiraf ya da kanit olmasi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. bu romantizmle bu ülkede işin zor.iş iyi kötü insan meselesi değil.burda siyaset üstünden cumhuriyetin kalelerinden birini ele geçiriyorlar,sen bunu saçma bir romantizmle destekliyorsan,yazık.

    YanıtlaSil
  3. Yahu arakdaşlar bu işin bir de siyasi bir tarafı var.Aziz Yıldırım'ın istekleri arasında bir "siyasi kitap" olduğundan bahsediliyor; bu operasyonla ilgili bir mesajdır.Geçen sene Aziz Yıldırım ile Fettullahçı cemaatin önemli işamdamalarının bir ihale meselesinden dolayı karşı karşıya geldiği söyleniyor.Bu iddiaların uzantısında ise Aziz başkanın bu gerginlikten dolayı Başbakanla aralarında bir sürtüşme geçtiği de söyleniyor.Kaldı ki bu soruşturmayı Aralık 2010'da başlatan savcı "cemaatin savcısı" olarak bilinen Zekeriya Öz adlı savcıdır.Sonrasında da dava İlhan Cihaneri fişleyen Mehmet Berk'e geçmiştir.Yani bunları bir göz önüne almalıyız.

    YanıtlaSil
  4. ben bi GS taraftarı olarak diyorum ki sizin gibi taraftarlar bunu haketmiyordu.

    YanıtlaSil
  5. senin takımın ligden düşürülür ve her sebeple olursa olsun sevindim diyebiliyorsan gerçek fenerbahçeli değilsindir! belki aziz yıldırım'dan senden daha fazla nefret ediyorumdur ama çıkıp da ileri zamandaki fenerbahçe için hayırlı olacak, öyle öngörüyorum diyemem. çünkü fenerbahçe'nin adını lekeliyorlar! farkında değilsin heralde.. tamam bu sene için fenerin şampiyonluğu elinden alındı, ligden düşürüldü. daha önceki senelerde kazanılan şampiyonlukların hepsine gölge düşecektir durum böyle gerçekleşirse. bir insana karşı hissettiğin nefret başka bir şeye olan sevginin önüne geçiyorsa her şeyi önüne ser ve kendini sorgula. tamam biz de aziz yıldırım'dan haz etmiyoruz ama fenerbahçe büyüklüğü bambaşkadır! herkesin şikeci olduğu şu ülkede sadece benim takımım kurtların ortasına atılıyorsa buna dur demek asli görevimizdir!

    başka bir pencereden bakalım olaya. mehmet ali aydınlar'ın rte'nin direktifiyle tff başkanı olduğu biliniyor. ilk başta adayları mehmet atalay'dı daha sonra ne oldu da m.a. aydınlar geldi gündeme? aziz yıldırım'dan sonra fb başkanlığı için murat ülker düşünülüyor da ondan! m.a aydınlar tff başkanı yapılarak yoldan çıkarıldı ve geriye sadece aziz yıldırım'ı ortadan kaldırmak kaldı. tff seçimlerinden önce de rte'nin etrafındakilere aziz yıldırım'ı çizdiğini söylediği biliniyor zaten. mantıklı düşününce her şey ortaya çıkıyor! doğan haber ajansında muhabirlik yapan ekrem açıkel'in 23 haziran'da bu operasyonun yapılacağını nerden bildiğini, ekrem açıkel'in kimin kardeşi olduğunu, ve o ekrem açıkel'in abisinin hangi skandalla gündeme geldiğini bir araştır daha sonra her şeyi bir daha düşün bence.

    YanıtlaSil
  6. Oncelikle, Galatasarayliyim.
    Ikinci olarak, Aziz Yildirim'i Papermoon'da ve Mezzaluna'da bir kac kere yakindan gordum, konusmalarini isittim. Hani icindeki kotuluk suratina vurmus derler ya, oyle bir adam. Cevresindekilere bakisi, konusma uslubu, konusma sekli ile kendini dunyanin tepesinde goren bir adam oldugunu dusunmustum. Yanindaki adamlara ve tiplerine bakinca bu adam kesinlikle mafya mufya bir bok var demistim. Bu iddialar cikmadan once de bu adamin ve ekurisinin kanunsuz seyler yaptigina, bir takim gasplar yaptiklarina inaniyordum.
    Simdi bunlar bir yana, mevcut sorusturma bir yana. Bir kere ben bu sorusturmanin adli sebeplerle baslatildigina kesinlikle inanmiyorum. Sorusturmayi acan adam ve devam ettiren adam birilerinin adami. Hani oyle sempatizan falan da degil, gecmiste cemaat evlerinde buyutulmus ve yetistirilmis adamlar. 3 Ergenekon hakimindan 2sinin oldugu gibi. Ikincisi, delilleri toplayan emniyetin cemaat tarafindan nasil yonlendirildigini, bilgileri ve delilleri nasil manipule ettigini ve hatta yarattigini Ergenekon davasi suresince gorduk, goruyoruz.
    Sunu soylemek istiyorum, bence Aziz Yildirim su an daha once yaptigi hukuksuzluklari icin degil, kendisinden daha guclu birilerinin ayagina bastigi ve bunu farketmedigi icin bu duruma dustu/dusuyor. O yuzden, her ne kadar Aziz Yildirim simdiye kadar yaptiklarinin cezasini sonunda cekecek diye sevinsem de yerini daha beteri alacak diye icten ice korkuyorum.

    YanıtlaSil
  7. madalyonun diger yuzu: futbolda shike - FIFA yapiyor, Italyada Berlusconi Juveyi kume dusurdu, Milan kaldi, kucuk liglerdeki manipulasyonlari demiyorum bile. Isin icine para girince boku cikiyor. Bi ara Bochum savciligi konusu modaydi, o ne oldu yaw? Kabak Fenere patladi, umarim herkese ders olur.

    Not: Umarim sorun sadece shike falandir, ve cemaat/siyaaset karismamistir, yoksa sictik!

    YanıtlaSil
  8. Komplo teorileri üretiliyor,iyi hoş ta; şu nu göz ardı ediyoruz sanırım..Olay direk Fenerbahce yada Aziz Yıldırım araştırması,incelemesi olarak başlamıyor..Silahlı suç örgütü kurma soruşturması kapsamında bağı ortaya çıkması sonucunda yapılan teknik takibe şike ve teşvik unsurları gözlemleniyor..Hukuk uzmanı değilim tabi ki de sanırım Aziz Yıldırım örgüt üyeliği ve şike,teşvik olayları olmak üzere 2 kere yargılanacak..Fenerbahce ise sadece şike,teşvik..Saygılar..

    YanıtlaSil
  9. bomboş bir yazı. şu an dünyanın en zengin 20 kulübünden birisi olan milyar dolarlık bir şirketin ele geçirilmesi ile ilgili bir operasyon yapılıyor sen daha nerelerdesin. bu kulüp, engellenmezse tüm branşlarda önümüzdeki 5-10 yıl boyunca kupalara ambargo koyacak çok iyi biliniyor. şu an bunun mücadelesi yapılıyor. ben de aziz'i pek sevmem ama zaman destek zamanıdır. aziz gitsin kulüp zarar görmesin diyemezsin. amaç zaten aziz üzerinden kulübü bitirmek.

    YanıtlaSil
  10. yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum ve aziz yıldırım veya ali şen tipi yöneticilerden de oldum olası haz etmemişimdir ancak bu operasyonun siyasi sebeplerle ortaya çıktığına inanıyorum bence aziz yıldırım ve birçoğu nasıl olsa hiçbirşey olmuyor diye rahat rahat şike yaparken bu sefer polisin işini iyi yapmasıyla aziz yıldırım çok pis faka bastı tabi olan bize oldu

    YanıtlaSil
  11. Bir Trabzonsporlu olarak soruşturmaların kendi takımımı da kapsayacak şekilde genişletilmesini ve bu pisliğe karışan herkesin teker teker kulaklarından tavana asılmasını; toplum içinde parmakla gösterilip rencide edilmesini istiyorum. Belki o zaman milyonlarca insanın kalp krizleri eşliğinde izlediği takımın başına Mehmet Ali Yılmaz gibi mafyöz adamların gelememesi, TÜrkiye Futbol Federasyonu gibi bir ülkenin en büyük "sektör"lerinden birini Haluk Ulusoy gibi bir diğer karanlık ve işbilmez adamın yönetememesi sağlanmış olur. Fenerbahçe'ye ilk taşı kimsenin atamaz çünkü herkes aynı günahın altında eziliyor. İster açıktan şike yapılmış olsun, ister "aman efendim çocuklar da epey yoruldu, bunu da alsınlar bir dondurma yesinler bizden" mealli teşvik primi olsun bu memlekette sporun futbola, futbolun da 'bu maçı alıcaz başka yolu yok' deliliğine indirgendiği bu ortamda bize ancak ve ancak Dario Fo'nun şu lafı yol gösterir: "Boğazımıza kadar boka batmışız, o yüzden başımız dik yürüyoruz..."

    YanıtlaSil
  12. bu yazı iyi adsız yaptı ehe

    YanıtlaSil
  13. Olay ne olursa olsun fb'lilerin anlamsız yere kendilerini üstün görme huyları ve dünyanın kendi etraflarında döndüğünü sanan tavırları hiç değişmiyor.

    Şampiyon olurlar 17 takıma karşı şampiyon olduk, şampiyon olamazlar 17 takıma karşı şampiyonluğu kaybettik vs..

    Pazar günü 15 ilde 40'tan fazla kişiyi gözaltına alıyorlar yani daha açığı çok geniş kapsamlı ve devamı gelecek büyük bir operasyon düzenleniyor.
    Ertesi gün fb'liler başkanları için toplanıp gösteri yapıyorlar, gazeteler internet siteleri Aziz Yıldırım hakkında yazıp çiziyorlar.

    Aziz Yıldırım hakkında yazıp çizmelerine lafım yok elbette en çok adı geçen kişi o olacak ama anlamadığınız yada anlamak istemediğiniz bir şey var.

    Bu size karşı yapılmış birşey değil bu şikecilere karşı yapılmış bir operasyon.

    Bazı fenerliler bunun kişisel bir mesele yada feneri yıpratmak için yapılmış bir müdahale olduğunu düşünüyorlarki işte bu gerçekten çok komik.

    İnsana sorarlar sen kimsinde koskoca devlet sana karşı özel bir operasyon yapsın?

    Anlatmak istediğim fenerli dostlar kendinizi dev aynasında gördüğünüzden bununda size karşı birşey olduğunu düşünüyorsunuz ama fena halde yanılıyor ve komik oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  14. Mevcut gündemle doğrudan ilgili olmamakla birlikte; Aziz Yıldırım'ı kimse sevmek zorunda değil, kendisi de çok yardımcı olmuyor bu konuda zaten, ancak kurumsallaşma ve spor kulübü olma yolunda yaptıklarını tamamen es geçmek de sıkı haksızlık.

    YanıtlaSil
  15. aklıselim fenerbahçelilere sevgimiz,saygımız sonsuz.scugnizzi her zaman en güzel örneği bunun..ama yıllardır futbola bu düşmanlık tohumlarını eken aziz yıldırım'ın yargılanması sizin adınıza daha hayırlı olur bana göre..

    YanıtlaSil
  16. Ben hala, fenerbahçenin sike yapmis olduguna inanmiyorum, ve bunu koyu bir galatasaray taraftari olarak soyluyorum. ancak suda bir gercek, delil olmadan bu kadar kapsamli bir operasyon yapilamaz. umarim bu olaylardan, sahis olarak kimin suclu ciktigi umrumda bile degil, fenerbahce kulup olarak suclu cikmaz, cunku eger suclu cikarsa, turk futbolu en az bir 20 yil kaybetmis olacak. su an, turkiyeyi avrupada adam gibi temsil edebilecek tek bir futbol takimi var, oda fenerbahce.

    YanıtlaSil
  17. Koyu bir Galatasaray'lıyım ama galiba öncelikle futbolseverim.

    Bu "temizlik" çabasını takdir ediyorum. Zaten keyifsiz bir ligimiz var, üstüne bir de (eğer doğruysa) aptal yerine konulmak adamı futboldan soğutuyor. En iyisi hangi kulüpten olursa olsun bu futbol hainlerinin ayıklanıp bu camiadan ellerini eteklerini çekmelerinin sağlanması. Bunu yapabilmek için de ne yazık ki bir günah keçisi bulunup, cezayı en büyüğüne en ağırından kesip "kızım sana diyorum, gelinim sen anla" şeklinde göz dağı vermek gerek, ki piyango da Fenerbahçe'ye vurdu. Yoksa herhalde BJK ve GS'de de herkes sütten çıkmış ak kaşık değildir.

    Adamlar tamam cezayı alsın da, olan güzelim kulübe oluyor yahu! Bir iki başıbozuk yüzünden tüm camianın canı yanıyor.

    Neresinden bakarsam bakayım, Aziz Bey'in onca senelik çabalarına ve futbolcularının bizi evire çevire yenmelerine rağmen FB'den kesinlikle nefret falan etmiyor, tam tersine seviyorum. Ülkenin ekonomik olarak en iyi yönetilen kulübü, bunun sayesinde ülkeye gelen yıldızlara alıştık, amatör branşlarda olağanüstü işler yapıyor sporcuları... En güzeli de adı sanı duyulmadık sporlara en çok yatırım yapan kulüp, sporcunun değerini bilen, arkasında duran kulüp. Ülkemin obeze meyilli gençlerine “spor yap” diye seslenen bir kulüp. Benim canım kulübümle arasındaki ezeli rekabetle, tüm dünyada ses getiren, her derbi öncesi ve sonrası tüm can sıkıntısını ortadan kaldıran kulüp…

    Bu kulübün başındaki, orasındaki burasındaki adamlar bir haltlar yedi diye yüzküsür senelik kulübün ceza yemesi sinir bozucu. Hadi şampiyonluk hikayeyse (iyi de oynuyordu adamlar) al kupayı elinden, bize de gülecek bir şey çıkar. Ama küme düşürülmesine karşıyım. Gelirleri azalan, rekabet hissini kaybeden, oyuncuları dağılan bir FB'nin kendini toplaması çok zaman alır ve ülke sporu büyük yara alır bundan. Al işte, hisse senetleri %20 değer kaybetti bir günde, iki hırs küpü çirkeflik yaptı diye o camiadan ekmek yiyen tüm sporculara yazık olmayacak mı? Daha geçen sene kadınlar voleybol takımı uluslar arası büyük başarılar kazandı, hepimizin göğsü kabarmadı mı? Onların ne günahı var be kardeşim?

    En fenası da Fenerbahçe’ye gönül veren taraftara oluyor arada. Benim çevremde çok var, yeri geldiğinde alay ettiğim, yeri geldiğinde kapıştığım, yeri geldiğinde (senede iki defa!) mümkünse görüşmek istemediğim… her sonuca, her koşula rağmen ben nasıl GS aşığıysam o şekilde FB sevgisi olanlar. Bugün yüreklerine ağır bir taş oturmuştur, kendine futbolseverim diyen kimse bugün alay etmez onlarla. Etmemeli.

    Bugün ülkemizde çok ender olan bir şeyi yapmalı, her futbolsever Fenerbahçe camiasına destek olmalı. TT Arena açılışındaki olaylar yüzünden GS’nin statsız kaldığını düşündüğümüz anda, internette heryerde FB’li, BJK’li taraflarların “buyurun bizim stada bekleriz”lerini, Taksim’de her renkten yürüyen futbolseverleri görüp çok mutlu olmuştum. Bugün de Fenerbahçe’nin yanında olma günü. Başkanımızın seslenişine uyup gereksiz yere zedelemeyelim eski dostu.

    YanıtlaSil
  18. kendi takımının taraftarlarının bile kolayca sırtını döndüğü,yargısız infaz yaptığı bu adam için hiçte zor olmamıştır kendisine hazırlanan bu basit komploda darağacına yürümek...hiç yok buna inanan ergenekonada inansın,yok m.ülker'in önünü açmak için bu olaylar,yok cemaat-polis birlikteliği gibi söylemler ne kadar saçmaysa,bu suçlamalarda benim gözümde saçma gelmektedir.

    olsun aziz başkan o milyonda bir olan ihtimalden dolayı aklanmasın,olsun insanların yüzde 90 ı şikeye hayır denmez desin,olsun varsın aziz yıldırım hapislerde çürüsün,ama yeter ki bu şekilde hatırlanmasın,2.lig e düştüğünde kalkmasını bilirse o takım unutma ki 13 yıllık dönemde kurulan mali yapı sayesinde olur ,o gidilecek maçlar 13 yıllık dönemde kimseye peşkeş çekilmeden yapılmış statta izlenir,o zaman umarım anlarsınız kimilerinin etrafınızdaki en adamdan daha adam olduğunu!!

    YanıtlaSil
  19. Taraftarlık anlayışına çok saygı duyuyorum. Aziz Yıldırım gibi müşteri odaklı yöneticilerin gitmesini ben de istiyorum. Bu sonunda Aziz gidecek, temiz kulüp gidecek diye bu olanlara sevinebilecek bir tane bile fenerbahçeli olmasına inanamıyorum.
    Bu işin sonunda şike olduğu ortaya çıkarsa, evet sırf Aziz Yıldırım ve mafyatik ekibi yüzünden futbolcuların, Aykut hocanın ve stada giden binlerce, forma alan milyonlarca taraftarın emekleri hiçe gidecek, sevgileri kirlenecek. Şimdiden her yerde eski şampiyonluklar sorgulanır oldu, şikeci takım damgası vuruldu.
    Bunun suçlusu Aziz olsa bile, o gittikten sonra yıllarca silinemeyecek bir şeye nasıl sevinilir yahu? Biz diğer takım taraftarlarına, fenerbahçeye duydukları nefretin, kendi takımlarına duydukları sevgiden fazla olduğunu söyleyerek takılıyoruz. Aziz Yıldırım nefretinin, fenerbahçe sevgisinin önüne geçmesi bana daha ilginç geliyor.

    YanıtlaSil