24 Ağustos 2011 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi'ne Katılamıyoruz

Sevindim... Olması gereken oldu. Şu şartlarda Şampiyonlar Ligi'ne katılmamalıydık zaten, içim rahat etmiyordu...

Bu gece, olmadı yarın ayrıntılı bir yazı yazacağım...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

TFF'nin açıklaması şu şekilde;

"UEFA, 23 Ağustos 2011'de Türkiye Futbol Federasyonu'na gönderdiği yazıda, ülkemizde sürmekte olan şike soruşturması çerçevesinde, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün bu sezon Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan çekilme kararı vermesi gerektiğini, kulüp bu yola gitmeyecek olursa, Türkiye Futbol Federasyonu'nun Fenerbahçe'yi 2011-2012 sezonunda Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan men etmesi gerektiğini, bu 2 yoldan herhangi birisi benimsenmeyecek olursa, UEFA'nın kendi disiplin soruşturmasını başlatabileceğini ve Türkiye Futbol Federasyonu yani ülkemiz aleyhine disiplin yaptırımları uygulama yoluna gideceğini bildirmiştir.

Bu yazı üzerine durum TFF tarafından yazılı olarak derhal Fenerbahçe Kulübü'ne bildirilmiştir. Fenerbahçe Spor Kulübü, 24 Ağustos'ta TFF'ye gönderdiği cevabi yazıda, TFF'nin bu konuda iddianamenin mahkemece kabulünün beklenmesine yönelik kararına saygı duyduğunu ve kendisine tanınan kısa süre içinde böylesine önemli bir konuda herhangi bir karar almasının fillien mümkün olamayacağını bildirmiştir.

Bu gelişme karşısında, durum 24 Ağustos'ta TFF Yönetim Kurulu'nun yapmış olduğu olağanüstü toplantıda ele alınmış ve gerek Fenerbahçe'nin maruz kalabileceği, ağır disiplin yaptırımları gerekse Türkiye Futbol Federasyonu'nun yani ülkemizin maruz kalabileceği disiplin yaptırımları göz önünde bulundurularak, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün bu sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan men edilmesine karar verilmiştir.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."

3 yorum:

  1. Hocam ben seni anlamıyorum bir türlü. Futbol bilgine saygım sonsuz. Fenerbahçeliliğine de. İster Aziz Yıldırım'a karşı ol,ister taraf bu günlerde birlik olmalıyız. Herkes bizim üstümüze gelirken biz evet kendi düşüncemizi söyleyebilmeli,ama kendi kendimizi de baltalamamalıyız sanki ya..

    YanıtlaSil
  2. yani diyorsun ki; evet dediklerin dogru, evet sike yapmis olabiliriz, eger basinda cikanlarin yüzde biri dogru ise kesinlikle yapmisizdir ama gel görki biz adaletin bize islemesini istemiyoruz. suclu oldugunu bile bile maske takip azize destek olalim, cünki biz fenerbahceliyiz?

    bu nasil bir adalet anlayisi? bu nasil bir gözü dönmüslük? siz alexin, gökhanin, topuzun, volkanin alin geri ne olacak yazik degilmi bu cocuklara derken üzülüyorsunuz da, cantalar dolusu paralarda maclarin etki altinda alindigi takimlarin bundan habersiz futbolculari ne olacak? bucanin ne sucu var? adamlar düstü, madem gökhanin alexin döktügü tere yazik, bu adamlarin döktügü ney???

    yazik senin gibi taraftara, böyle taraftar olacaksa olmaz olsun....

    YanıtlaSil
  3. Hocam ne bu saldırganlık? Benim fikir belirtmediğim konularda benim adıma bir fikir belleyip,onun üzerine gitmeler?

    Senin cevaben yazdığın şeyleri söylemedim ben.Benim söylediğim şu daha açık yazayım madem: Biz Fenerbahçeliyiz. Türkiye'de taraftarı hariç sempatizanı olmayan bir kulübün taraftarıyız.Kulübe destek olacak olan sahip çıkacak olan da yine biziz.Bugün herkes Fenerbahçe'nin üstüne geliyor,Aziz Yıldırım'ın değil.Zarar gören Fenerbahçe,farkında mısın?

    Anadolu kulüplerinin her zaman yanındayız,onların emekleri her zaman saygıyı hakeder.Ben buna karşı bir şey mi söyledim de saldırıyorsun benim taraftarlığıma laf ediyorsun?

    Fenerbahçe şike yaptıysa,ki Türkiye'de uzun yıllardır birçok takım yapıyor bunu Fenerbahçe'de yapmış olabilir,ligden düşürülsün,ceza alsın. Ama bu şekilde olmaz bu olay. Neyse daha çok yazmak lazım da bu saldırgan haline başka bir şey demek istemiyorum.

    Uzun lafın kısası,senin yaptığın çıkarımlar benim 2 satır yazımdan çıkmıyor hocam. Şike yapmadığımızı mı savundum orada ben? Kayırılmayı mı talep ettim? Hayır. Biz Fenerbahçeliyiz. Şike yapıldıysa düşelim,fark etmez. Biz renklere gönül verdik,yönetimlere ve kupalara değil.

    YanıtlaSil