30 Eylül 2011 Cuma

Komedya


Blog'a yazmayalı 5 hafta olmuş.. Süper! Lig'in de 5. haftasına geliyoruz... 36 maç oynandı, bizim maçlar dahil 90 dakikasını izlediğim maç sayısı 1... O da kadınların ve çocukların yarattığı atmosferi görmek içindi.

Kendi kendime söz vermiştim Ağustos başında... Şike soruşturması ile ilgili bazı kararlar verilene kadar ligi izlememeye.. Fakat sonra başımıza Play-Off sistemini çıkarttılar. Her şeyi halının altına süpürme kararı verdiler ve neticeyi sezon sonuna bıraktılar. Emir büyük yerden tabii, para konuşur... Kendime verdiğim sözü de şimdiye kadar büyük ölçüde tuttum, özetler dışında maç izlemedim... Fakat zamanla yanlış yaptığımın farkına vardım. Ne kadar uyutulsak da, bizi -taraftarları- kukla gibi kullansalar da, sahadaki Alex'in, Gökhan Gönül'ün, Volkan'ın, Yobo'nun ve diğerlerinin, kenarda da Aykut Kocaman'ın, İsmail Kartal'ın, Ömerovic'in zerre suçları yok. Hal böyleyken başkasına kızdığım için onları desteklememek büyük yanlış...

Aziz Yıldırım'a verilen destek yüzünden -İrlandalı bir hain olarak yazıyorum bunu- bu sezon mahkemede bir şeyler belli olana dek Beşiktaş ve Galatasaray deplasmanları dışında maça gitmeyeceğim -dayanamayacağımı biliyorum o tişörtler, maskeler vs.- ama bizim gibi masum olan insanları yazmaya, izlemeye başlayacağım artık... Şike soruşturması ve yaşananlarla ilgili görüşüm değişmedi, çok ekstra bir durum olmadığı sürece de değişmeyecek. Papağan gibi tekrarladım düşüncelerimi birçok kez, dolayısıyla bundan sonra dava başlayana dek saha içinde tamamen masum olduğuna inandıklarımı yazacağım.

Futbolu seven iyi insanlara selamlar...

3 yorum:

  1. Şike'den dolayı maçlara gitmeyeceğim ama Gs ve Bjk maçlarına gideceğim. Bu ne abi ? :)

    YanıtlaSil
  2. kadıköy'e gitmeyeceğim anlamına geliyor yani.. :) saracoğlu dışında her yerde desteklerim takımı bu sene.

    YanıtlaSil
  3. Eee Bu şike'ye verilmiş mesaj mı? Sadece kendi ortaya attığın bir hikaye :)

    YanıtlaSil