31 Mayıs 2012 Perşembe

Aradan Geçen 10 Yıl...


Öncelikle tanımayanlar için yazayım, kendisi Fenerbahçe tribünlerinin amigosudur... Lakaplarıyla anacak olursam, "Sarı-Lacivert Yücel" ve "Başbakan Yücel". Tam adı da Yücel Aslan'dır... 

Şimdiye dek Fenerbahçe tribünlerindeki hiçbir tribün grubunun üyesi olmadım. Hem gerek duymadım, hem de zaten herkes aynı takımı tutuyorken gruplaşmalar olması bana garip gelir. Ama maçlara salt tezahürat yapmaya gittiğim lise dönemimde kendisinin peşinden çok koşmuşluğum, birkaç kez de uzun süre konuşmuşluğum vardır... Şöyle söyleyeyim, çok değil, biraz muhabbet edildiğinde, bizim tribünlerle pek alakası olmayanlar tarafından Fenerbahçe'nin amigosu zannedilen, "Reis" lakaplı Genç Fenerbahçelilerin lideri Sefa Kalya'dan çok farklı olduğu görülür. 


Neyse... Lafı yine uzattım, konuya geleyim... İlk fotoğraf, Galatasaray'ı 6 Kasım'da 6-0 yendiğimiz maç öncesinden... İkinci fotoğraf da bu sezonun son derbisinden... Arada 10 yıl var... 30 yaşında henüz genç sayılabilecek yaşta bir amigoyken, artık 40'ında bir adam... Tribünler, Fenerbahçe, hayat, ben, sen, o... Hepimiz çok değiştik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder