14 Temmuz 2012 Cumartesi

Hamit Altıntop Transferi...


Dün Aykut Kocaman basın toplantısında Hamit'i istediğini açıkça ifade etti. Bazı yöneticiler gibi çocuk Fenerbahçe'ye gelmeyince kıvırmadı.

Bunu da ilk ağızdan duyduktan sonra şunu net bir şekilde yazabilirim; Hamit Altıntop'u zaten çok severdim, şimdi gözümde iyice değer kazandı... Hamit Fenerbahçe'ye daha çok para kazanacağı halde gelmediyse delikanlının kralıdır. Bu sırf Hamit için değil, daha az parayı kabul edip istediği takıma gitmeyi kafasına koyan ve bunu gerçekleştiren tüm futbolcular için geçerlidir...

Hamit'i ben de çok istedim, taa ne zamandan Ekşi Sözlük'te entry'lerim var... Hamit'e şu şartlarda gözüm kapalı yıllık 5 milyon'u verirdim. Şartları sonuna kadar zorlardım. Ama adam gelmek istemiyorsa yapacak bir şey yok. Selçuk İnan'da da, Hamit'te de aynısı oldu. Mehmet Topuz gibi Beşiktaş formasını giydikten, şunları söyledikten sonra geri vites yapmadılar ve paranın esiri olmadılar.

Filmlerde her seferinde fakir ama gururlu gençlerin tarafında olanların, daha az paraya istediği, belki de çocukluk aşkı olan takıma transfer olan futbolcuya küfretmesi yakışıyor mu? Yakışmıyor...


Bu konunun başka bir şekli... Beşiktaşlılar şimdi Egemen'e kızıyorlar Fenerbahçe'ye geçtiği için. Yahu bu adam aynı şekilde Trabzonspor'dan Beşiktaş'a, daha öncesinde de Bursaspor'dan Trabzonspor'a geçmedi mi? Mahalle jargonuyla sözleşmesi sona erdiğinde sürekli takım değiştirip oynadığı takımları satmadı mı? Ben x takımlıyım diye bir açıklaması da olmadı... Adam ekmeğinin peşinde. Gelmiş 30 yaşına. O futbolu para kazanmak için oynuyor, Totti vs. gibi bir şehirle özdeşleşmedi ki... Sana bedavaya gelirken güzel -yine ezeli rakibinden- senden başkasına bedava giderken hemen söv, say... Yok öyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder