24 Kasım 2009 Salı

Boliç ve Ekibi Şampiyon!


Devler Ligi'nin ilk 2 haftasındaki bütün maçları izlemiştim. Sonrasında yarı finallere dek hiç izleyemedim, bir de baktım bütün dengeler tersine dönmüş. Devler Ligi ile ilgili bloga yazdığım yazıda, Nouma'nın ekibinin 5., Boliç'in takımının 6. yani sonuncu olacağını düşündüğümü söylemiştim. Fakat yazının sonunda şunu belirtmiştim; "Tabii her an her şey değişebilir, Sergen-Nouma maçında oyun 5 dakikada 4-1'den 5-4'e dönmüştü. Çok büyük güç farkı da yok sonuçta takımlar arasında... Sonuncu olarak gösterdiğim takımda Boliç-Saffet-Tarık üçlüsü hırs yaparsa ve toparlanırsa şampiyon bile olabilirler." Dediğim gibi oldu ve son 2'de gösterdiğim iki takım final oynadılar.

Boliç'in takımına bir de Baliç eklenince -ben Hooijdonk'un takımına katılacağını sanıyordum- iyice toparlandılar ve dün akşam Nouma'nın ekibini 4-2 yenerek şampiyon oldular. Desteklediğim takımın şampiyon olmasına bayağı sevindim.

Son olarak, Baliç sana hala kırgınım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder