27 Nisan 2010 Salı

Krallar



Yanlış hatırlamıyorsam geçtiğimiz aylarda blog'da yine değinmiştim gol krallığı konusuna... Son yıllarda değerini yitirdi gol krallıkları. Eskiden ayrı bir heyecanı olurdu. Tamam, Makukula koptu bu sene ama 3 golcü yarışsaydı bu tarz röportajlar yapılır mıydı sizce onlarla?

Fotoğraflar 29 Nisan 1992 tarihine ait. Aykut ve Tanju Fenerbahçe'de oynuyor, Feyyaz Beşiktaş'ta. O hafta itibari ile Aykut'un 20, Tanju ve Feyyaz'ın 19 golü var. Ligin bitimine de 3 hafta kalmış. 3 golcünün açıklamaları şu şekilde,

Aykut: "Tanju duran toplardan, arkaya düşen ortalardan gol bulabiliyor. Ben genelde hareketli pozisyonlarda golü atıyorum. Tanju ile paylaşmadığımız bir şey yok. Herkes kendi golünü atıyor. Krallık bizde kalır."

Tanju: "Feyyaz da, Aykut da büyük yetenekler. Takım baskılı oynadıkça ben daha fazla gol atacağıma inanıyorum. Her maçta gol için oynayacağız. Krallık bu takımda kalacak. Ya Aykut, ya ben. Feyyaz'ın işi zor."

Feyyaz: "Biz ligi yenilmeden bitirmek istiyoruz. Bir galibiyete ihtiyacımız var ve moral olarak iyiyiz. Ligin bitimine kadar en az 6 gol daha atacağıma inanıyorum. Yani 25 golü geçerim. Ama şampiyonluk daha önemli."

Sezon sonunda ne mi oluyor? Beşiktaş art arda 3. şampiyonluğunu kazanırken, gol kralı 25 golle Aykut Kocaman oluyor. Onu 23 golle Tanju, 19 golle Feyyaz, 18 golle Hami takip ediyor. Sondan bir önceki hafta Aykut attığı 4 golle büyük avantaj yakalarken, Tanju son hafta attığı 3 gole rağmen Aykut'a yetişememiş.

Tanju'nun 5, Aykut'un 3, Feyyaz'ın da 1 kez gol kralı olduğunu hatırlatıp post'u sonlandırayım...

1 yorum: