25 Ocak 2011 Salı

The Year My Parents Went on Vacation


İzlediğim ve ülkemizde pek popüler olmayan filmleri tavsiye etmeye devam edeyim. The Year My Parents Went on Vacation'ı geçtiğimiz hafta otobüs yolculuğum sırasında izleme fırsatı buldum. Çok da sevdim, daha önce adını duymamıştım bile. (bu da benim ayıbım)

Filmin başrol oyuncusu ufak bir çocuk ve bu bile filme vereceğim notu direkt 1 puan arttırıyor. Film Brezilya'da 1970 Dünya Kupası zamanı geçiyor. Futbol, aile ilişkileri, ufak ve yalnız bir çocuğun yaşadıkları, siyaset...

İzlediğim en iyi filmlerden biri diyemem ama kesinlikle kaçırılmaması gerekir. Zaten o kadar az futbolla geçen kaliteli film var ki, üstüne '70 Dünya Kupası, Brezilya, Pele vs. olunca izlememek imkansız...

1 yorum:

  1. geçen yıl izlemiştim,hem futbolla ilgilenenlerin zevk alacağı hem de hikayesi gayet ilgi çekici olan bir film.ben de izlemeyenlere tavsiye ederim.

    YanıtlaSil